het bieden van de mogelijkheid aan je klanten om hun mening te geven over een product of dienst blijkt een belangrijke succesfactor. (inukshuk content)

De glossy vakantiereisgidsen krijgen steeds meer concurrentie van websites waar vakantiegangers de reisaccommodaties beoordelen.

Rob Driessen van www.zoover.nl: In mei trokken we 1,3 miljoen bezoekers, in totaal verwachten we dit jaar boven de 15 miljoen te komen. Op de site staan inmiddels 12.000 bestemmingen en 65.000 accommodaties, beoordeeld door mensen die er hebben vertoefd. Sinds kort kunnen bezoekers aan hun beoordeling ook een vakantiefoto toevoegen. En in de toekomst zal ook de homevideo zijn opmars maken, voorspelt Driessen.

De site www.reisweb.nl werkt met reisambassadeurs. Kenners van een bepaald land of gebied vertellen over de ins en outs en bieden zich aan als vraagbaak. Via een reizigersplatform kunnen bezoekers bovendien vragen stellen die door andere bezoekers worden beantwoord.

Bron: Consumentenreferenties blijken krachtig instrument

Be Sociable, Share!