Vanmorgen op het nieuws van het ANP het volgende bericht gehoord (in eigen woorden):
“Gemeentes reageren te traag op de e-mail aanvragen die binnenkomen. Bezoekers krijgen zelfden een snelle e-mail reactie terug en vaak zijn de antwoorden ook onvolledig en/of niet bruikbaar. De ministeries hebben daarentegen de zaken inmiddels beter voor elkaar.”
Al eerder publiceerde NetMarketing de conclusie dat de helft van 60 grote Nederlandse bedrijven is niet in staat email van klanten en prospects correct te beantwoorden.
Ik heb het nieuwsbericht van het ANP nog niet op internet terug gevonden. Zou iemand me hier bij kunnen helpen?
1 reactie op "E-mail behandeling Gemeentes onvoldoende"
Misschien dat jou wbericht deel uitmakt van [url=http://www.dvhn.nl/Index/0,5481,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2Fwww.dvhn.nl%2FPagina%2F0%2C7109%2C26-1-2037-4114-2763430-1264-1694811-%2C00.html]dit onderzoek[/url], heb er verder nog niks over gelezen.
Nog niets over gehoord idd, maar heb mijn dagelijkse rondje blogs nog niet gemaakt…
Eigenlijk ongelofelijk dat zulke bedrijven niet in staat zijn tijdig op dergelijke zaken te reageren. Het wekt zoveel ergernis op bij mensen, waarom nemen ze er niet iemand voor aan?
Dit ‘nieuws’ herhaalt zich ieder jaar wel een keer. Voor ‘papier’ bestaan wel de nodige procedures in het het geval van de overheid ook nog wetten die regelen hoe en wanneer het beantwoord moet worden.
E-mail wordt vaak nog niet voor vol aangezien denk ik. Een persoon of afdeling die zich hier serieus mee bezighoudt en de voortgang bewaakt zou veel kunnen verbeteren. Uiteraard kan de techniek hier een handje bij helpen.
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen