Een dag uit het leven van een usability specialist.
Van 11:00 tot 12:00 had ik een afspraak met Michel Wedel. Op zijn kaartje staat Pepsico Professor of Consumer Science van University of Maryland. Michel is een expert op het gebied van oogvolgonderzoek. Ik heb met hem gesproken over het combineren van eye-track data en gezichtuitdrukkingen, high-level metrics en hoe de kloof tussen het bedrijfsleven en de wetenschappelijke wereld kan worden overbrugt.
12:00 tot 13:00 terug rijden en wat e-mails beantwoorden.
13:00 tot 14:00 conference call met Conversion Rate Experts Karl Blanks en Ben Jesson. Leuk om met ze kennis te maken. Voor een van hun klanten hebben ze omzet weten ver verdubbelen van 3 miljoen pond naar 9 miljoen pond. Kijk dat schiet op :). Op 28 en 29 april spreken ze op a4uexpo in Amsterdam. Ik ga ze helpen met eye-tracking en zal ook aanwezig zijn op hun stand. Kom gerust langs voor gratis eye-tracking demonstratie van je eigen site 🙂
14:00 Muziek 😕 get ready for the launch!! 14:01 Karl en Ben “Whats that? disco?”
14:02 Joehoe nieuwe Concept7 website live!
15:00 Back to work. Cognitive Walkthrough utvoeren.
Nog geen reacties op "Een dag uit het leven"
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen