Postorderbedrijf Otto heeft op zijn site per ongeluk een lcd-televisie voor een spotprijs aangeboden van 99 euro terwijl deze normaal rond de duizend euro kost.
Otto ontdekte de fout al begin deze week na telefoontjes van verbaasde klanten. Donderdagochtend hadden zo’n elfhonderd klanten geprobeerd de televisie te bestellen. Donderdagmiddag stond de verkeerde prijs nog altijd op de website. Volgens woordvoerster Nicole Severijns kan alleen Otto’s moederbedrijf in Duitsland de fout herstellen, en dat is kennelijk erg ingewikkeld
.
Toch niet voor te stellen dat dit nog gebeurt. Er zijn zoveel goede content management systemen op de markt.
Nog geen reacties op "Otto.nl verkoopt per ongeluk lcd-tv’s voor spotprijs"
Ach, ook die goede content management systemen hebben last van gebruikers.
Wat zou die verzachtende pleister op de wonde zijn.. een dood vogeltje? 😉
Otto schijnt de algemene voorwaarden goed voor elkaar te hebben, maar ik ben benieuwd of dit ook voor veel andere partijen geldt..
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen