De helft van de Amerikaanse werknemers prefereert internet boven koffie. Deze groep surft ‘s ochtends liever even rond op het web, in plaats van met collega’s een kop koffie te drinken.
De gemiddelde Amerikaanse werknemer besteedt 3,1 uur per week aan privé-surfen tijdens het werk. Nieuwssites, online routeplanners en sites over het weer worden dan het vaakst bezocht.
Een kwart van de Amerikanen kijkt of luistert wel eens naar video of audio op het internet. Achttien procent van de werknemers geeft toe muziek en video’s te downloaden tijdens kantooruren. Overigens surft de gemiddelde werknemer zo’n 12,8 uur per week voor werkdoeleinden.
Wel een raar onderzoek eigenlijk. Alsof er een keuze is tussen koffie of internet terwijl beide heel goed samengaan.
Nog geen reacties op "Werknemers hebben liever internet dan koffie"
Hmmm… zou bij mij een moeilijke keuze worden: internet of koffie. Die twee passen bij elkaar als, zeg maar, chocolade en koffie. Of een gezellige babbel en koffie.
Ach, koffie past overal bij.
@Bart, en vergeet koffie met amaretto niet 😛
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen