Avis, we try harder. Deed je dat maar.
Een gebruiker die wil inloggen op de Avis pagina moet eerst door middel van een snelmenu (pulldown) een landkeuze maken. Ik handig als ik ben tik de N in. Alle landen van Namibia tot Norway zie ik maar geen Netherlands. Ik scroll wat verder door de lijst blijkt dat Netherlands bij de T van The Netherlands staat. Het is dat ik het per ongeluk tegenkwam want hier was ik zelf nooit opgekomen.
Dan inloggen met landkeuze USA. Nu valt het volgende mij op. Please note fields marked with an asterisk (*) are optional. . De velden met een asterisk zijn hier optioneel in plaats van verplicht zoals de rest van de wereld doet.
De Avis website is een prachtig voorbeeld van hoe snel je gewend raakt aan standaarden, en hoe verwarrend het is als hier van wordt afgeweken
bron: Avis inloggen
1 reactie op "Formulieren Avis een drama"
Ongelofelijk dat zulke bedrijven niet naar zulke zaken kijken. En hoe makkelijk kun je zulke zaken boven water krijgen.
Had zelf nog een voorbeeldje: Ik bestelde online een poster en daar zat de annuleren knop rechts in plaats van de bestel knop. Had ik net mijn hele bestelling ingevuld annuleer ik hem weer! Heb ik hem maar bij een ander besteld…
Op de ‘homepage’ van Avis.com gebruiken ze wel ‘Netherlands’…
Inderdaad ja op [url=http://www.avis.com]Avis.com[/url] gebruiken ze bij Rental Location Information / Country / The Netherlands en bij Customize Your Site / Country of Residence / Netherlands. Niet echt consistent
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen