Uit de meest recente cijfers van ComScore Media Metrix blijkt dat de grootste internetmerken als Yahoo, Google en MSN nog steeds de meeste bezoekers trekken.
Yahoo.com registreerde in februari 2006 maar liefst 115 miljoen bezoekers. Toch lijkt het er op dat de traditionele internetmerken niet of nauwelijks meer groeien. De enige uitzondering daarop is Google dat met een toename van 21% ten opzichte van vorig jaar nog een significante groei laat zien.
Sociale netwerken zoals Blogger.com, MySpace.com en Wikipedia.org daarentegen laten een forse groei zien. Blogger.com groeide in een jaar maar liefst 528% en registreerde ruim 15,6 miljoen bezoekers in februari 2006. Washingtonpost spreekt dan ook van een nieuwe trend in online traffic.
Nog geen reacties op "Nieuwe trend in online traffic"
@Erwin, en welke trend signaleert Washingtonpost dan?
De websites waarop mensen zelf dingen kunnen toevoegen, verwijderen en editen zoals blogger, myspace en wikipedia zijn enorm populair. Dit is volgens Washingtonpost dan ook een nieuwe trend aan het worden.
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen