Groei van ecommerce bestedingen gedurende de feestdagen ten opzichte van vorige jaar zijn met zo’n 25% gestegen. Daarnaast laten mensen zich steeds meer informeren door zoekmachines en vergelijkingsites bij hun aankopen.
Groei van ecommerce bestedingen gedurende de feestdagen ten opzichte van vorige jaar zijn met zo’n 25% gestegen. Daarnaast laten mensen zich steeds meer informeren door zoekmachines en vergelijkingsites bij hun aankopen.
Nog geen reacties op "Vergelijkingsites en usability"
Als gevolg van het makkelijker verspreiden van content dankzij xml/RSS was er de opkomst van de weblogs. Met de komt van weblogs lijkt regel 1 van de cluetrain manifesto ‘marktes are conversations’ relevanter dan ooit
Dag Stefan,
ik reageer even op Cluetrain en je bijdrage op marketingfacts waar je De Droommaatschappij noemt. Ik vind je gedachten daar interessant. Op mijn weblog schrijf ik veel over Experience Economy: http://hmestrum.blogs.com/my_weblog/experience_economy/index.html
In dit kader kan ik je het boek van Suzanne Piet: De Emotiemarkt aanbevelen (http://hmestrum.blogs.com/my_weblog/2004/09/de_emotiemarkt.html) en ook Imagineering van Diane Nijs (http://hmestrum.blogs.com/my_weblog/2004/09/imagineering.html). Deze boeken geven een goed beeld van de huidige tijd waar we ons in bevinden en waar jij met de Droommaatschappij terecht naar verwijst!
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen