Succesvol vernieuwen begint met begrijpen. Begrijpen wie die klant is. Begrijpen wat de doelen en motivaties van de klant zijn. Begrijpen welke trends klantgedrag beïnvloeden. Begrijpen wie de opdrachtgever is. Begrijpen welke waarden het merk vertegenwoordigt. Begrijpen hoe het competitieve landschap eruit ziet. Pas nadat je een diep begrip hebt van al dit soort vragen kan je de stap maken richting het ontwerpen van nieuwe producten en diensten.
Ziba Design is een bedrijf dat begrijpt hoe je moet begrijpen en dat begrijpt hoe je de stap van inzicht naar succesvolle nieuwe producten en diensten maakt.
Hun visie op wat succesvolle producten spreekt mij erg aan.
Great products don’t ask their customers what they should be. Great product say this is what we are. They basically anticipate customer needs. They don’t wait for the customer to tell them what they should be. And they delight customers in new and interesting ways. Steve McCallion
In onderstaand filmpje leggen ze hun werkwijze uit:
Ziba design from stefan wobben on Vimeo.
1 reactie op "Ziba’s werkwijze voor succesvol vernieuwen"
`Innovate’ don’t ask your customers what they want. The good old ‘I want a faster horse’. Therefor you need to understand their needs en their problems.
Thanx for sharing.
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen