Virtuele assistenten op je website. Volgens Byron Reeves, professor aan de Universiteit van Stanford kunnen ze de helpen bij het creeëren van een postieve user experience maar ze kunnen deze ook afbreken.
Een virtuele assistent geeft een website een persoonlijk gezicht. Je kunt je boodschap op een leuke een interactieve manier presenteren. Voor de klanten van Sitepal werkt de virtuele assistent erg goed.
Dankzij de virtuele assistent zijn:
- Online verkopen van McAfee met 10% gestegen;
- Omzet van Rockingburst met 40% gestegen;
- Creativecards4u de verkopen met 35% gestegen;
- De bezoekersaantallen op AmarilloDreamHomes toegenomen met 150%.
Er zullen zeker voordelen kleven aan het toevoegen van een virtuele assistent aan je website. Voorzichtigheid is echter wel geboden. Want zo erger ik mijzelf nog wekelijks aan dat irritante 3d-vrouwtje van abn-amro.
Daarnaast kun je natuurlijk vraagtekens zetten bij de betrouwbaarheid van de quotes die Sitepal gebruikt.
1 reactie op "Virtuele assistent vergroot de omzet"
Ik ben voor mijn bedrijf AZL.eu op zoek naar een virtuele assistent en meer specifiek met de kwaliteit zoals ik die bij bol.com/klantenservice heb gezien.
Wie weet welke software hiervoor gebruikt wordt? Of weet een prima alternatief?
Bij voorbaat dank.
Henk Hulsteijn
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen