Studies van de e-tailing group en forrester tonen nogmaals aan dat het gemiddelde conversieratio van een Amerikaanse online retailers tussen de 2 en 3 procent ligt.
De top 10 van online retailers zitten echter allemaal boven de 15 procent. Volgens Jeffrey Grau komt dit omdat deze online retailers meer doen dan alleen maar het analyseren van de statistieken. Deze online retailers kruipen in de huid van hun bezoekers en proberen zo achter diens beweegredenen, manier van waarnemen en bezwaren te komen.
Retailer | conversie |
---|---|
1. Proflowers.com | 24,5% |
2. LillianVernon.com | 21,2% |
3. Blair | 20,2% |
4. Lane Bryant Catalog | 19,2% |
5. LLBean.com | 18,1% |
6. ChristianBook.com | 17,4% |
7. KingSizeDirect.com | 17,4% |
8. QVC | 16,8% |
9. JessicaLondon.com | 15,8% |
10. Coldwater Creek Inc. | 15,6% |
Het valt me op dat de kledingbranche over vertegenwoordigt is. Volgens de Fireclick Index lag het gemiddelde conversieratio van deze branche deze week op 2,30%
Nog geen reacties op "Conversie top10 online retailers boven de 15 procent"
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen