Met dank aan Usarchy
Je kunt alle projecten/activiteiten waar experts voor beschikbaar zijn (bijvoorbeeld online marketing of usability onderzoek!) in deze simpele-dus-geniale prioriteiten driehoek vatten. De punten staan voor goed, goedkoop en snel.
Als je dus iets echt goed wilt doen, zal het waarschijnlijk niet heel snel en heel goedkoop worden. En als het erg snel moet, zal het niet zo goed zijn en moeilijk om goedkoop te houden. En als het goedkoop moet, well, you do the math.
Nog geen reacties op "Kies maar: goedkoop, snel óf goed?"
Een beetje te geniaal om nieuw te zijn. In basis-projectmanagement heb je al de (neutralere) driehoek Kosten, Tijd en Kwaliteit.
(Nog een paar variabelen erbij en je hebt het wiel uitgevonden.)
Bij deze een poging 🙂
Tijd, Geld, Kwaliteit, Informatie en Organisatie
Ha, thanks 🙂
En nee of course is het verre van nieuw. Maar het is wel aardig om dit soort basale dingen af en toe te herhalen en praktischer toe te passen, op bijvoorbeeld de keuze om online marketing zelf te doen of uit te besteden.
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen