Ondanks dat de energieprijzen fors zijn gestegen blijft Ryanair recordwinsten boeken. De no-nonsense website heeft een belangrijk aandeel in het succes van deze no-nonsense vliegtuigmaatschappij.
De website van Ryanair zal nooit een prijs winnen van mooiste vormgeving of meest gebruiksvriendelijke website.
De website van Ryanair is een gedrocht, het ziet er niet uit en ondanks dat is het toch een enorm succes.
Ryanair begrijpt heel goed dat mensen op internet op zoek zijn naar dealtjes. Dingen op internet zijn goedkoop of zelfs gratis.
Op de homepage van Ryanair vliegen de aanbiedingen je om de oren. Gratis vluchten, bonus flight, deals, laagste tarieven zoeken. Na het bezoeken van de website heb je gewoon zin om een reis te boeken. Deze aanbieding kan je toch niet laten schieten!
Je kunt veel van Ryanair zeggen maar niet dat ze niet weten wat de klant wil.
Jammer dat de zoekterm “conversion rate ryanair” weinig zinvolle zoekresultaten oplevert want ik zou heel graag weten hoe hoog ze scoren.
Nog geen reacties op "De lessen van Ryanair"
Laten we de drempelratio introduceren. Als je maar genoeg belang hebt bij het behalen van een bepaald resultaat dan ben je vanzelf bereid hoge drempels te nemen.
Nog even de vraag hoe je het uitrekent.
Ik denk zeker dat dat meespeelt.
Het verwachtingspatroon van het uiteindelijke voordeel (gemak waarmee het voordeel kan worden behaald x waarde-oordeel van het voordeel) bepaald hoeveel moeite men bereid is te doen dit voordeel te behalen.
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen