De nieuwe eigenaar van de populaire gratis Nedstad teller, Ad Pepper Media, zou er goed aan doen om nog eens naar de internetergernissen top 10 te kijken! Sinds deze week verschijnt op elke websites met deze gratis teller een automatische pop-up advertentie.

Volgens Ad Pepper Media zijn de kosten van dataverkeer en onderhoud van de teller zo hoog dat ze wel over moeten gaan tot deze vorm van ‘opdringerige reclame’. Ad Pepper Media hoopt dat de advertenties niet ten koste gaan van het goede imago van Nedstat Basic.

Dat dit ten kosten van het imago gaat lijkt me een zekerheidje. Ik ben dan ook benieuwd hoe lang Nedstad nog kan communiceren dat ze “het meest gebruikte gratis statistiekengereedschap ter wereld” zijn.

Bron: Nu.nl

Deel deze pagina met anderen:
  • eKudos
  • NuJIJ
  • Digg
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Google
  • Fleck
  • GeenRedactie

[Post to Twitter] 

Gerelateerde artikelen

  1. Goedgeplaatst.nl zet advertenties op vier sites tegelijk
  2. 15 Procent van online-advertenties weggegooid geld
  3. Google komt met video-advertenties
  4. Video-advertenties van begin tot eind bekeken
  5. Gaat het gebeuren? Een toegankelijke e-government?